Методи ідентифікації
Е-підпис від UkrPozyka
1. Що таке Е-підпис від UkrPozyka?
Це зручна процедура верифікації особистості та підтвердження заявки. Вам достатньо лише зробити 2 фотографії: свого обличчя та селфі з паспортом. Підпис в такому разі надає за Вас наша компанія.
2. Чому варто обрати Е-підпис від UkrPozyka?
Вам не потрібно мати особистого ключа для підписання. Е-підпис від UkrPozyka – це найшвидший спосіб оформити заявку. Достатньо лише зробити дві фотографії та підписати договір за допомогою одноразового паролю, який надходить Вам в СМС-повідомленні.
3. Як отримати Е-підпис від UkrPozyka?
Достатньо пройти 3 кроки:
• Упевніться, що у Вас працює веб-камера.
• Натисніть кнопку "Зробити фото" та зробіть 2 фотографії: Ваше обличчя та селфі з паспортом.
• Підпишіть договір та отримайте гроші на карту.
4. Які вимоги до фотографій?
Фотографії мають бути:
• Гарної якості (текст на документах має читатися)
• Чіткі (фотографії мають бути не розмиті)
• Не обрізані: обличчя та ID-картка повністю розміщені на фотографії
Електронно-цифровий підпис
1. Що таке електронний цифровий підпис (ЕЦП)?
ЕЦП - це вид електронного підпису, отриманий в результаті криптографічного перетворення набору електронних даних. Такий підпис накладається за допомогою особистого ключа і перевіряється відкритим ключем.
За допомогою послуг ЕЦП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні.
2. Для чого це потрібно?
Електронний цифровий підпис може використовуватись як юридичними так і фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили. Юридична сила електронного документа, підписаного ЕЦП, еквівалентна юридичній силі паперового документа з власноручним підписом правоздатної особи та печаткою.
3. Як отримати ЕЦП?
ЕЦП в Україні можна отримати в одному з АЦСК – акредитованому центрі сертифікації ключів.
Акредитований центр сертифікації ключів має право:
• надавати послуги електронного цифрового підпису та обслуговувати виключно посилені сертифікати ключів;
• отримувати та перевіряти інформацію, необхідну для реєстрації підписувача і формування посиленого сертифіката ключа, безпосередньо у юридичної або фізичної особи чи її представника.
В деяких АЦСК послуга отримання ЕЦП платна, але є і безкоштовні варіанти, наприклад, в АЦСК ПАТ КБ «Приватбанк». Для цього звичайно потрібно бути клієнтом Приватбанку та мати доступ до Приват24.
Повний перелік АЦСК наведено в:
Електронному реєстрі суб’єктів, які надають послуги, пов’язані з ЕЦП.
4. Які бувають ЕЦП?
Електронний цифровий підпис може бути посиленим і звичайним. Посилений підпис потрібен представникам органів державної влади, місцевого самоврядування та державних підприємств. А також державним реєстраторам і нотаріусам.
Для отримання посиленою підпису потрібно відвідати акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК) при ДФС або органах юстиції. Отримання підпису - платне і вимагає особистої присутності в установі. Також є структури, які видають ЕЦП для своїх співробітників. Зокрема, МВС, Генпрокуратура, Укрзалізниця, Нацбанк та інші. Звичайний цифровий підпис можна оформити через банк - так званий BankID. На сьогодні такі послуги надають державні Ощадбанк і ПриватБанк. Його можуть використовувати громадяни України для своїх потреб, а також бізнес: директори і бухгалтери підприємств, фізичні особи-підприємці.
BankID
1. Що таке BankID?
BankID – це спосіб електронної автентифікації громадян за допомогою їхніх даних в банку, де вони обслуговуються.
BankID має нижчий рівень довіри, ніж електронний цифровий підпис, та може застосовуватися не для всіх електронних послуг – лише найменш ризикових.
2. Як працює BankID?
Щоразу, коли особа хоче скористатися електронною послугою, портал формує електронний запит до банку, де особа є клієнтом, для отримання її персональних даних. Це може бути ПІБ, паспорт, ІНН, адреса, електронна пошта та інші дані – залежно від порядку надання конкретної електронної послуги. На підставі отриманих даних і проводять електронну автентифікацію особи.
3. Як пройти ідентифікацію через BankID?
При авторизації на сайті за допомогою BankID, після обрання свого банку Ви будете переадресовані на його сайт для проходження автентифікації з використанням логіна, пароля, номера картки.
У разі успішної автентифікації на сайті банку, система BankID передасть Ваші персональні дані, що дозволить Вас ідентифікувати.
4. Чи використовуються мої персональні дані?
Так. Проте персональні дані не публікуються, захищені належним чином та використовуються лише за безпосереднім призначенням та згідно Закону України «Про захист персональних даних».
Детальніше про нашу Політику конфіденційності Ви можете прочитати на сторінці:
https://www.ukrpozyka.com.ua/storinka/pravyla-poryadku-nadannya-finansovyh-poslug
5. Ким надається система BankID?
Система BankID в Dinero надається Національним Банком України.
Система BankID Національного банку України створена для того, щоб громадяни отримали зручний та безпечний доступ до державних, фінансових, комерційних та інших послуг, що можуть надаватися дистанційно та потребують ідентифікації.