Блог
грн
15000
грн

Сума кредиту грн
Відсотки
грн
Всього до сплати грн
Дата сплати

Ви знали? Ви можете подовжити Ваш кредит на 14 та 30 днів.

У лютому з «УкрПозикою» ще більше українців дозволили собі фінансову незалежність

Сервіс онлайн-кредитування «УкрПозика» повідомляє про ріст клієнтської бази компанії. За даними аналітиків, приріст кількості клієнтів у лютому 2020-го склав 6,5% від загального числа користувачів компанії.

Для компанії це не просто цифри — на 6,5% виросла кількість українців, яким УкрПозика фінансово допомогла реалізувати їх бажання і мрії. Не даремно фраза «А що? Можу собі дозволити!» стала лейтмотивом у рекламній кампанії бренду. Задумана комунікаційна стратегія знайшла емоційний відгук від аудиторії бренду та місяць за місяцем забезпечує стабільне зростання рівня лояльності клієнтів. 

У листопаді минулого року бренд-амбасадором «УкрПозики» стала мама Вєрки Сердючки — відомий мільйонам українців персонаж вітчизняних телешоу. Її невимушений образ, щирий та позитивний, ідеально вписався у рекламну активність «УкрПозики». Даний сервіс позиціонує себе як народний, тобто комфортний та доступний кожному українцю. Тому легкість, з якою бренд-амбасадор «УкрПозики» набуває фінансової незалежності, відмінно відображає суть послуг, які надає компанія. 

Мама Вєрки Сердючки радо посміхається українцям з білбордів та банерів, надихає ні в чому собі не відмовляти в рекламних роликах. Такі промо мотивують і підбадьорюють. Персонаж розмовляє однією мовою з аудиторією, заряджає на позитив і надає впевненості. 

Влучна  комунікаційна стратегія продовжує розповсюджувати по всій країні новину про можливість швидко і без зайвого клопоту отримати гроші на свої потреби. І протягом лютого 2020-го тих, хто отримав  фінансову незалежність у вирішенні актуальних для них питань, за допомогою «УкрПозики» стало ще на 6,5% більше. У компанії впевнені: наступного місяця те ж саме зможуть собі дозволити ще більше наших співгромадян.